Ötödik nap Szigetvár

2013. augusztus 14. szerda.

Pécsen

Győri József szigetvári vállalkozó és Dr. Kiss Endre a Szigetvári Takarékszövetkezet Elnöke jóvoltából egy szép pécsi kirándulásra indultunk reggeli után. Pécsre érve a Barbakánnál leszáltunk a buszról és besétáltunk a Széchenyi térre, ahonnan a kisvonattal városnézésre indultunk. A Széchenyi téri fagyizás után busszal felmentünk a Tettyei játszótérre, ahol a különböző játékokat próbálgatták a gyerekek, amíg meg nem éheztek. Ezután a Bagolyvár Étterembe mentünk, amely a Mecsek oldalán helyezkedik el és gyönörű kilátás van az egész városra. A finom ebéd és desszert után állatkerti sétára mentünk. Késő délután értünk haza, ahol egy kis pihenő és felfrissülés után indultunk Botykapeterdre a Pálma étterembe a búcsúvacsorára, ahol a vendégek, a vendéglátók és a rendezvényeken résztvevők is jelen voltak, valamint meghívtuk erre a vacsorára a programjaink támogatóit is.

Nagyon jó hangulatban telt az este, szép befejezése volt az öt nap programjának.

Székelyföld Szerelmesei Egyesület 2010 © Minden jog fenntartva.